חוות דעת מומחה ואיתור ליקויי בנייה 

מטרת חוות הדעת הנדסית הינה לעמוד את ערכו האמיתי של הנכס, מבחינת פגמים בטיחותיים, וליקויים שאינם עומדים בדרישות התקינה בישראל.

על מנת שלא תתקלו בליקויים שיפגעו באיכות החיים שלכם ואף יסכנו אתכם, פגמים שיפריעו לכם ויזואלית ושיגרמו לכם לתחושה שיצאתם פראיירים ומנוצלים, אני מאמין שתרצו לבדוק שקיבלתם את הבית/דירה בדיוק כפי שחלמתם, אשר עונה  לציפייתכם ומצדיק את ההשקעה הכספית  הגדולה שהושגה בעמל רב. לאחר בדיקת הנכס נעביר אליכם חוות דעת מקצועי וויזואלי ומפורט, הנכתב בשפה ברורה, הכולל ציוני מקום מדויקים של הליקויים, תמונות להמחשה, ציטוטים מתקנות תקנונים וחוקים, המלצה על אופן תיקון הליקויים והערכת מחיר לתיקונם. חוות הדעת מתבססת על בדיקתו הוויזואלית של המומחה ובעזרת מכשור דיגיטלי. הבדיקה כוללת את הליקויים הניתנים לאבחון במועד הבדיקה ואופן ביצוע הבדיקה במכשור העומד לרשות המומחה.


ענף הבנייה בארץ

ענף הבניין בישראל לצערנו עודנו לוקה בכשלים מבניים ותשתיתיים המובילים להפסדי ענק עבור חברות בנייה ושיפוצים מצד אחד ועבור רוכשי הדירות/בתי קרקע מן הצד השני. כבני אדם אנו נוטים באופן טבעי לתת אמון. נטייה זו היא שמאפשרת את התפתחות המין האנושי, שהרי ללא אמון לא יתכן שיתוף פעולה וביצוע עסקה. רק אם ניתן אמון בבני אדם אחרים, נוכל לקיים עימם תקשורת בריאה וליצור שיתופי פעולה שיקדמו את שני הצדדים. אבל, הצורך האנושי הטבעי לתת אמון באנשים, עלול לסכן אותנו בביצוע עסקה שאינה כלכלית עבורנו ואף מסוכנת. תהיו חשדניים וצאו מנקודת מוצא שלא קיבלתם מהקבלן/מוכר את כל המידע האמיתי על הנכס. הפתרון הינו להסתמך רק על מומחה לאיתור ליקוייה בנייה, הבודק שהנכס שרכשנו או שאנו מתכונים לרכוש, ניבנה על פי התקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי, ע"י מומחה המשרת את האינטרס שלנו בלבד. כך נבטיח שנקבל את כל המידע המדויק והאמיתי, אומדן עלויות תיקון הליקויים ואת התמורה האמיתית לכסף שלנו. 

לכן כדאי ביותר לפנות לחברת "צדק מהנדסים" שתעשה לכם את הבדיקות הנדרשות לפני חתימתכם על הסכם הרכישה. הבדיקות מתבצעות ע"י מהנדסי בניין הרשומים בפנקס המהנדסים ומומחים בעלי הסמכה רשמית מטעם משרד הכלכלה והתעשייה בישראל, לעסוק באיתור ליקויי בנייה. 

לקבלת יעוץ השאירו פרטים ונחזור אליך: